Näkemisen ja silmäterveyden toimiala tarjoaa alan ammattilaisille hyödyllistä ja ajankohtaista tietoa näkemisestä ja silmäterveydestä.

Workshopit

Näe2018-tapahtumassa pääset osallistumaan workshoppeihin eli pienryhmäkoulutuksiin. Viime vuoden positiivisen palautteen perusteella pienissä työpajoissa oppii tehokkaasti ja intensiivisesti – ja pääsee myös itse tekemään! Workshopit järjestetään Talvipuutarhassa näytteilleasettajien omilla osastoilla tai Messukeskuksen tilassa Info-tiskin läheisyydessä (Tilat 1 ja 2).

Workshopit ovat vain koulutuspäivien osallistujille ja niihin on rajattu osallistumismäärä (10 henkilöä). Osallistuminen on maksutonta. Huomioithan, että sinun tulee osallistua kahteen pisteelliseen workshopiin tunnin aikana, jotta ansaitset yhden täydennyskoulutuspisteen.

Workshop-aiheita:

OPTIIKKA JUURINEN – Uudenlainen tapa sovittaa piilolinssejä (oma osasto, 0,5p.)

PIILOSET – Makulan pigmenttitiheyden vaikutus silmän terveyteen. MPOD-mittaus ja ravintolisät asiakkaan silmän terveyden vahvistajina (Tila 2, 0,5p.)
PIILOSET – Kehity kuivien silmien asiantuntijaksi. Kuivasilmäisyyden mittaaminen ja hoito osana miellyttävää näkemistä (Tila 2, 0,5p.)

VELIKUUSAMO – Toiminnallisen näön tutkiminen Ocusweep -laitteella (oma osasto, 0,5p.)

HOYA – Silmät väsyvät puhelinta katsellessa. Miten tutkin potilaan kolmessa minuutissa? (Tila 1, 0,5p.)

PROMEDA – Kanta-arkistoon liittyminen (oma osasto, 0,5p.)
PROMEDA – Kanta-arkiston käyttö (oma osasto, 0,5p.)

EYEVISION – Silmänpohjan kuvantaminen SLO-tekniikalla (oma osasto, 0,5p.)

D & COMPANY – Digitalize your store! – A complete digital sales and marketing tool that increases the value of your business (Tila 1, 0p.)

The Idun digital platform is a cloud-based subscription service tailored to the optical retail industry. Idun contains:

  • A website
  • A web shop for contact lenses and frames
  • A contact lens mobile app allowing consumers to easily order contact lenses
  • A contact lens subscription service
  • A communication module for cost-effective marketing and follow-up with customers.

Digitizing the store is now a question of survival and allows the retailer to connect with the new generation of customers who do almost everything digitally. Idun is supported by the leading suppliers in the industry and can connect to most journal management systems. Approximately 50 stores have already signed-up for Idun in the Nordic region, taking advantage of the easy implementation of the system and the minimal maintenance / administration once up and running.

Come to our seminar or meet us at our booth. We can then tell you more about how to digitize your store as early as this Spring!



Share